Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat vagy MPL által), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás, Paypal, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása a Magyar Posta futárszolgálattal, MPL,  történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
Szállítási módok: 


1. Személyes átvétel.
Önnek lehetősége van személyesen átvenni a megvásárolt árucikket a Floravita üzletében 6230. Soltvadkert Árpád u. 16. 
Nyitva tartási idő: 
H-P 08:00-12:00 illetve 13:00 - 16:00 óráig
Szombaton 08:00-12:00 óráig. 

2. Házhozszállítás a Magyar Posta Logisztika (MPL) futárszolgálattal. 

3. Postapontra történő szállítás

4. Pick-Pack pontra történő szállítás

Minden szállítási módnál választható az utánvétes fizetés, a banki előreutalás, és a bankkártyás fizetés is. 


Kiszállítási idő: Amennyiben a megrendelését, hétköznap 14 óráig megkapjuk, még aznap postázzuk a terméket.
Így már akár másnap átveheti a csomagot.

A 14 óra után beérkező megrendeléseket másnap, vagy a következő munkanapon postázzuk.
A hétvégén, illetve ünnepnapon leadott csomagokat, a következő munkanapon adjuk postára. 


Szállítási díjak: 

A házhozszállítási költség, Postai utánvéttel: 

3 kg-ig 990 Ft.,
3,1-5 kg-ig 1100 Ft,
5,1-10 kg-ig 1200 Ft,
10,1-20 kg-ig 1300 Ft,
20,1--25 kg-ig 1700 Ft,
25,1-30 kg-ig 2000Ft, ha a csomag térfogata nem haladja meg az 50x50x50 centimétert. 

Társcsomag ( ha a rendelt termék nem fér el egy csomagban) + 600 Ft

Törékeny áru vásárlása esetén a postadíj +300 forinttal emelkedik.

Külföldre való szállítást, sajnos egyenlőre nem tudunk vállalni.

Pick-Pack pontra történő szállítás: 

3kg-ig 980 Ft
3,1-5 kg-ig 1080 Ft,
5,1-10 kg-ig 1180 Ft,
10,1-20 kg-ig 1280 Ft,
20,1--25 kg-ig 1680 Ft,
25,1-30 kg-ig 2980Ft, ha a csomag térfogata nem haladja meg az 50x50x50 centimétert.


A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Kellékszavatosság.

Ön az Kévés Béla Kft. hibás teljesítése esetén a vásárló az Kévés Béla Kft vállalkozással szemben kellékszavatossági
igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint. A Vevő köteles a hibát annak
felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon
belül közölni. A vevő fogyasztói szerződés esetén az átvétel időpontjától számított 2 éven belül
érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása
időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl a vásárló kellékszavatossági nem tudja
érvényesíteni. A Vevő a kellékszavatossági jog érvényesítése esetén kérhet kijavítást vagy
kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a
vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a
kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás
arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással
kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról a Vásárló egy másikra is áttérhet, ebben az esetben viszont a
Vevő köteles az áttérés költségét viselni kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott
okot.
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba
közlésén túl nincs egyéb feltétele amennyiben a Vevő igazolja, hogy a terméket, illetve a
szolgáltatást az Kévés Béla Kft vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban
már Vevő köteles bizonyítani, hogy a Vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is
megvolt.
2. Termékszavatosság
Ingó dolog (termék) hibája esetén a Vevő eldöntheti, hogy a korábban ismertetett
Kellékszavatossági jogot vagy a Termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági
igényként a Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék abban az esetben tekinthető hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor
hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban
szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két

éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével a Vevő e jogosultságát elveszti.
Termékszavatossági igényét a Vevő kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával
szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vevőnek
kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha
bizonyítani tudja, hogy:
· a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
· a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt
felismerhető vagy
· a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt
egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes
érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó
kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
Jótállás
Hibás teljesítés esetén az Kévés Béla Kft  vállalkozás a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján az illetve a
rendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkekre (10 000 Ft feletti értékű termékekre) a
kötelező 1 év jótállást vállal.
Az Kévés Béla Kft  vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja,
hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve
termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet,
egyébként viszont a Vevőt a jótállásból fakadó jogok az Kellékszavatosság és a
Termékszavatosság ismertetésénél meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Amennyiben a jótállás kérése helytálló, a vásárló kérheti a termék cseréjét, vagy javítását.
Amennyiben nem áll módunkban a termék cseréje készlethiány miatt, a javítás lehetősége áll fenn.
Lehetőség van az árleszállítás igénylésére illetve a vételár visszatérítésére abban az esetben, ha sem
a termék cseréjére sem a javítására nincs lehetőség.
Amennyiben a Vevő a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három
munkanapon belül érvényesíti csereigényét az Kévés Béla Kft vállalkozás köteles a terméket kicserélni, feltéve, 
hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

megvásárolt termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási igényét jelezheti személyesen
vagy levélben az alábbi elérhetőségek egyikén:
· Üzlet: 6230 Soltvadkert Árpád 16
· Telefon:06 78 481 368
E-mail: bolt@floravita.hu

A termék visszaküldése
Webáruházunk kínálatában olyan termékek is találhatók melyek esetében a fogyasztó felbontás után
nem gyakorolhatja az elállási jogot (vitaminok, étrendkiegészítők stb.) ezzel kapcsolatban
érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon. Ezért ezen terméket csak eredeti állapotában és
csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.
A 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 29. § (1)-nek alapján a fogyasztó nem gyakorolhatja az
elállási jogát az alábbi esetben:
d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az
átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul
vegyül más termékkel;


Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A
megkötött szerződést iktatják, utólag hozzáférhető lesz.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

Elállási jog ismertetése:
A Fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján jogosult az áru átvételét követő 14 napon
belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben Szolgáltató köteles a Fogyasztó által
kifizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának
kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által kifizetett teljes
összeget ideértve a kiszállítás költségét is. Amennyiben a vállalkozás az elállási vagy felmondási
jogra vonatkozó tájékoztatási kötelezettségének nem tesz eleget, úgy az elállási vagy felmondási
idő 12 hónappal meghosszabbodik. Ha a vállalkozás a termék kézhezvételének vagy a szerződés
megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a
tájékoztatást, úgy az elállásra vagy felmondásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől
számított 14 nap.
Elállási jog gyakorlásának a menete:
Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó
elállási nyilatkozatot az alábbi elérhetőségek egyikére elküldeni:
Postázásai cím:Kévés Béla Kft 6230 Soltvadkert Árpád 16.
Email cím: bolt@floravita.hu
Fax: 06 78 481 368
Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja az elállásinyilatkozat-mintát is, innen tölthető le.
Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14.
nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási
nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás
dátumát, email vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az email illetve a fax küldésének
idejét veszi figyelembe
A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket XY címére késedelem nélkül, de
legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő
betartottnak minősül, amennyiben a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem
kell megérkezni 14 napon belül). A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru
visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség
nem terheli. A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon
többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő
szállítási mód választásából adódik. A Szolgáltató jogosult a Fogyasztó által kifizetett teljes összeg
visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem
igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte.
A Szolgáltató visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési
módot alkalmaz, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a
hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztó semmilyen
többletköltség nem terheli. A Fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő
értékcsökkenésért felel.
A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja.
Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik,
úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az
utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az
elállási joggal.

Adatvédelmi tájékoztató:

A 2016 január 1-től hatályba lévő 2015. évi CLXXXVI. törvény értelmében az Adatkezelő köteles a
kérelem kézhezvételétől számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 25 napon belül írásban,
megadni a tájékoztatást. 
Illetve, ha az adatkezelő valami oknál fogva nem tudja a kérelemben szereplő zárolást, törlést
teljesíteni, akkor a kérelem kézhezvételétől számított 25 napon belül köteles írásban vagy az érintett
hozzájárulásával elektronikus úton közölni a helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelem
elutasításának ténybeli és jogi indokait. A helyesbítés, törlés vagy zárolás iránti kérelem elutasítása
esetén az adatkezelő tájékoztatja az érintettet a bírósági jogorvoslat, továbbá a Hatósághoz fordulás
lehetőségéről.
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Rólunk" vagy "Kapcsolat" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, vagy telefaxon kerülhet sor 

Garancia

151/2003 kormányrendelet;
· Minden esetben élhet a Vevő a kellékszavatossági jogával;
-Minden jogok meg a Vevőt a kellékszavatossági igénye alapján;
· Szavatossági időn belül érvényesítheti a Vásárló a kellékszavatossági igényét;
· Kévés Béla Kft -vel szemben érvényesítheti a Vevő kellékszavatossági igényét;
· Minőségi kifogással élhet a Vevő a termékszavatossági jogával;
· Csere, vagy ár visszatérítés illetik meg a Vevőt a termékszavatossági igénye alapján;
· Ha a termékre nem jellemző tulajdonságokkal rendelkezik hibásnakminősül.
· Szavatossági időn belül érvényesítheti a Vevő termékszavatossági igényét;
· Kévés Béla Kft -vel, írésban közölve érvényesítheti a Vevő termékszavatossági
igényét;
· A gyártó (forgalmazó) mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha nem rendeltetésszerüen használja, vagy tárolja vevő a terméket.
· Szavatossági időn belül élhet a Vevő a kellékszavatossági jogával;
· Szavatossági időn belül belülcsere, vagy ár visszatérítés illetik meg jótállás alapján;
· Ha nem rendeltetésszerüen használja, vagy tárolja vevő a terméket. a jótállási kötelezettsége alól, mentesül az eladó.

Panaszügyintézés lehetőségeinek ismertetése:

• Felhasználó a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait az alábbi elérhetőségeken
tudja bejelenteni:
Levelezési cím: Kévés Béla Kft 6230 Soltvadkert Árpád 16
Telefonszám:06 78 481 368
Email cím: bolt@vfloravita.hu
• Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/C.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Postafiók: 5.
Telefon: +36 -1-391-1400
Fax: +36-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
• Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság:
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.
Központi telefonszám: +36 1 459 4800
Faxszám: +36 1 210 4677
Az illetékes Területi Főfelügyelőség elérhetősége mely az alábbi linken érhető el
• A területileg illetékes Területi Főfelügyelőség elérhetőségei:
Területi Főfelügyelőség neve: Sotvadkert Város Jegyzője
Területi Főfelügyelőség székhelyének postai címe: Soltvadkert Kossuth L u. 6.
Területi Főfelügyelőség telefonszáma:06 78 480 144 
Területi Főfelügyelőség e-mail címe: jegyzo@soltvadkert.hu

A szolgáltató székhelye szerinti békéltető testület elérhetőségei:
Békéltető testület neve: Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal. 
Békéltető testület székhelyének postai címe: 6000 Kecskemét, Szent István krt. 19.
Békéltető testület telefonszáma: +36 76 795 710
Békéltető testület e-mail címe: fogyved_daf_kecskemet@nfh.hu

 

Telefon szám: +36 30 9286-770

Fax: +36 78 482-368
E-mail: bolt@floravita.hu

Postacím:
6230. Soltvadkert
Árpád u.16. 

Névnapok

Ma 2017. szeptember 21., Máté, Mirella napja van.

Holnap Móric napja lesz.

Megbízható Bolt

 


Megbizhatobolt.hu - Webáruház értékelés. Mennyi csillagot érdemel ez a webáruház?
#

 

Minőségi Garancia

Termékeink minőségét a
Medimpex laboratóriumában
is vizsgálják!

Partnereink

Látogassa meg a Bolt.floravita.hu webüzletet a ShopManian

Gyártók
Partnerek
Kövess minket
Az ön kosara
0 árucikk